چکش تخریب رونیکس مدل 2801

چکش تخریب رونیکس مدل 2801

تولید کنندگان
کد محصول: 2801
موجودی
تعداد بازدید 284

توضیحات محصول

چکش تخریب رونیکس

چکش تخریب رونیکس مدل 2801

چکش تخریب رونیکس مدل 2801

چکش‌‌های تخریب با توجه به نوع کاربردشان نیازمند یک موتور توان‌بالا هستند؛ موتوری پرقدرت با طول عمر طولانی و کیفیت مناسب. چکش تخریب 2801 رونیکس، مجهز به یک موتور 1500 واتی متشکل از آرمیچر و بالشتک‌ صنعتی است که به وسیله دستگاه‌‌های تمام‌اتوماتیک تولید شده است. این موتور با تولید توان ضربه‌‌ای 40 ژول، تعداد 1150 ضربه در دقیقه را ایجاد می‌کند. 

استفاده از بلبرینگ‌های ضد غبار، اورینگ و پکینگ‌های مقاوم به حرارت و همچنین چرخش بهینه گریس در قسمت مکانیکی در هنگام تخریب، موجب افزایش طول عمر مفید موتور و کارکرد روان‌‌تر دستگاه می‌‌شود. چکش تخریب 2801 رونیکس مجهز به سیستم کارآمد گریس‌برگردان است که از ورود گریس از محل ابزارگیر به قسمت الکتریکی دستگاه جلوگیری می‌کند. در نتیجه، در کارکرد دستگاه هیچ اختلالی ایجاد نمی‌شود.

چکش تخریب 2801 رونیکس بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شده و بسیار خوش‌‌دست است تا کاربران بتوانند بدون احساس خستگی از آن استفاده کنند. ساخت ابزار به روش ریخته‌‌گری تحت فشار آلیاژ منیزیوم باعث شده که این دستگاه در عین سبکی، قدرت بی‌‌نظیری را ارائه دهد. همچنین روی تمامی دسته‎‌های این دستگاه با لاستیک ضد تعریق و ضد ضربه پوشانده شده تا در هنگام استفاده طولانی‌مدت موجب کاهش خستگی دست کاربر در حین تخریب نشود. 

خصوصیات محصول

  • مشخصات کلی
  • تعداد ضربه: 1150 ضربه در دقیقه
  • توان 1500 وات
  • توان ضربه 40 ژول
  • متعلقات دسته‌ی جانبی گردان طراحی‌شده توسط متخصصان رونیکس، یک قلم تخریب 410 میلی‌متری نوک تیز، یک قلم تخریب 410 * 30 میلی‌متری نوک پهن، آچار آلن، گریس، دو عدد زغال اضافه
  • نوع سه نظام شش‌گوش

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید
آیتمی برای نمایش وجود ندارد!